38

Snart kommer du kyssa någon annans läppar. Det kanske du redan gör. Och jag är rädd för att du ska hitta någon annan innan mig. Att jag blir lämnad ensam medans du får känna kärlek och omtanke från en annan människa. Att du får vara lycklig och kär när jag är kvar på samma punkt som innan. Det hade inte varit rättvist. Det är en kapplöpning där vinnaren är den som är lyckligast. Allt jag vill är att vinna över dig så du ser att jag inte behöver dig för att vara lycklig även om det just nu hade varit en lögn.



Kommentarer
Postat av: Frida

Det där är en så pissjobbig känsla. Men vet du, när man vunnit den där tävlingen så inser man att det inte spelar någon roll. att det hade varit bättre om den andra också var lycklig. och att det som avgör hur bra en själv mår inte står i relation till vad den andra gör. för det som var ni upplöses mer och mer hela tiden och för varje dag spelar det mindre roll vad den andra gör. så tror jag i alla fall.

Svar: jag tror också det nästan även om det inte känns så just nu
Julia

2013-08-09 @ 22:15:44
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Frida

(om jag lät astorr nu så vill jag bara meddela att om det finns en tävling hejar jag på dig!)

Svar: ingen fara, du är min cheerleader nr.1!
Julia

2013-08-09 @ 22:16:09
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Hanna

vackert ändå

Svar: åh tack fina du
Julia

2013-08-11 @ 23:41:18
URL: http://radarmagazine.se/hannabergstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0