29

Nästan fem kilo av mig har försvunnit nu. Mamma säger att jag har blivit tunnare i ansiktet, mer vuxen. Bra. Jag vet inte hur det hände. Det känns som om jag lever på honom. Jag tänkter aldrig på något annat än honom när han är med mig. Jag glömmer att jag är hungrig och när jag famlar mig genom dörren hemma har jag missat middagen för länge sen. Antingen tar jag något annat eller så värmer jag upp maten mamma ställt undan åt mig. 
 
Jag är mitt emmellan. Midjan krymper men höfterna är desamma. Jag jagar efter kjolar men jag är för lång för small men för smal för medium. Det är aldrig bra. Jag är aldrig bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tränar varannan dag och äter mindre och bara grönsaker, men ändå visar vågen samma siffra.
Hur jag än vrider och vänder går mina lår ihop, magen rullar ihop sig och jag vill bara ut. Ut ur den här val-kroppen som är så fel.

2013-06-24 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0