39

Jag tror inte du inser hur mycket du betyder för mig, fast det gör jag inte ens själv. Du har hjälp mig igenom så mycket. Hjälpt mig se sånt som jag annars skulle missat. Du har hjälpt mig att se in i mig själv. Skapat ordning där det varit kaos. Med några ord kan du vända min värld rätt igen, få mig att förstå. Bara att veta att jag får ha dig som vän fyller mig med så mycket glädje och tacksamhet att jag får svårt att andas. Jag hoppas jag får ha kvar dig vid min sida länge till. Jag älskar dig.
 
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: rebecca

alltså, du skriver så vackert.
svar: åh, tack så mycket!

Svar: kram
Julia

2013-08-14 @ 19:33:47
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: felicia thiel

alltså herreguu din blogg. så vacker så fin och så fantastiskt fin skrivet. Din blogg ska jag följa med en gång kan jag säga. Såna här bloggar gillar jag verkligen starkt!

Svar: alltså. tack tack tack tack.
Julia

2013-08-16 @ 22:36:29
URL: http://whofelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0