7

Fallet, 16 oktober 2012 02:12

Allt kollapsar, faller isär.
Krasch, bang, boomoch allt det där.
Femte hjulet jämt jämt jämt.
Livet blev ett stort fett jävla skämt.

Två och två, fyra och fyra.
Åt vilket håll ska jag styra?
Ensam blir jag lämnad kvar. 
Min glädje, ensamheten tar.

Är det jag som hela tiden gör fel
Eller är det ni som spelar ett spel?
Ett spel där jag är bollen
Ett spel där ni har kontrollen.

Jag räknar: tre två ett nåll
Ni bryr er inte, ni har ingen koll
Jag har sagt mitt, avslöjat min ensamhet.
Ni fattar inte att det var min hemlighet.

Fast vad är det ni inte förstå?
Ni lyssnar inte ni bara går
Bort från sanningen ni må vandra
Ni tänker bara på varandra
 
Ensam står jag kvar
Med själen blottad, bar.

bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0