3

När vi låg där i din säng kände jag hur du flyttade din arm så att vi låg axel mot axel. Under de få sekunderna det tog mig att inse att jag låg så nära dig, höjdes min kroppstemperatur, mitt hjärta slog hundra slag för mycket och magen blev full av fjärilar. Jag ville att du skulle ta min hand som låg där och väntade på din. Jag ville ha dig ännu närmre. Jag ville känna dina händer mot min hud, din kropp mot min och smaken av dina läppar. 

Du kom aldrig närmre. Du låg där brevid mig, din arm och axel tryckt mot mig. En slags värme strömmade genom oss där vi låg. Inte den värmen man känner under den heta solen. Den värmen jag kände gick genom huden, genom musklerna ända in i benet. En värme som spred sig i hela min kropp och nådde sin kärna i mit hjärta som slog frenetiskt mot bröstkorgen. Mänsklig värme snälla kom närmre.

Kommentarer
Postat av: Beata

du skriver så jävla fint, vet du det?

Svar: tack fina du
Julia

2013-01-28 @ 22:02:39
URL: http://ringbeata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0