43

Vi brinner. Glöden i dina ögon som bestämt ser in i mina. Min hand ligger över ditt hjärta som slår så hårt mot min hand att jag nästan tror det ska slå sig ut. Med all min tyngd trycker jag ned dig mot det nytvättde lakanet så du inte kan rymma från mig. Du kämpar emot och försöker ta dig ur mitt grepp men allt du kan göra är att hålla kvar min blick. Vi brinner. Hela du ber mig att kyssa dig igen. Inte än. Jag böjer mig ned över dig men stannar precis innan våra läppar rör vid varandra. Du vibbrerar av längtan under mig, du försöker nå mig men avståndet mellan oss förblir desamma. Jag andas in luften som precis lämnat dina lungor och håller den kvar länge innan den också får lämna mig. En millimeter i taget låter jag våra läppar formas efter varandra tills de passar perfekt. Vi brinner.
 
På en halv sekund har du slitit dig ur mitt grepp, tagit tag om hela mig och dragit mig så nära det bara går. Dina händer håller hårt om mitt ansikte och nästa kyss övergår snabbt till en tävling om varandras läppar. Jag hinner knappt hämta andan mellan kyssarna som varar allt längre.
 
Vi brinner.
 
 

Kommentarer
Postat av: beatrice

fan vad fint. den här texten gav mig gåshud.

2013-09-10 @ 12:06:48
URL: http://arktiskt.tumblr.com
Postat av: linnea

sv: vad fint av dig att säga så. Trots att jag inte riktigt håller med dig blir jag otroligt glad, så tack.

Dina texter är så otroligt fina

och du är världens vackraste Julia.

2013-09-11 @ 19:33:58
URL: http://lineamaria.webblogg.se
Postat av: Maria & Kristina

Åh vad fruktansvärt fint du skriver! Så fint <3

2013-09-16 @ 21:39:02
URL: http://mariaochkristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0